All the small things

I söndags var det som om all luft gick ur mig. Känner mig trött, slut och...tom. Kanske har all stress och jobb hunnit ikapp mig. Kanske är det mörkret utanför, det kalla vädret eller bara livet ibland. Ja, ni vet en svacka. Det är under såna stunder jag påminner mig själv om det lilla i livet, dom små fina detaljerna som lyser upp ens vardag. Som att det faktiskt är jul snart. Jag älskar jul, älskar allt som har med julen att göra. Hur mysigt det är att sitta och dricka julmust och köpa färska donuts på marknaden. Att snacka skit och skratta med tjejerna, att titta på twd med mina syskon, att prata av sig till bästa och klokaste C. Att dansa i snön och åka pulka under arbetstid, hinna med bussen till skolan och hitta sista mysigaste favoritkoftan i min stl på H&M. Det lilla i livet.

Kommentarer
Postat av: C

Luv U <3

2010-12-01 @ 00:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0