just another night




Jag och Mia

Bilder från igår.

Det var riktigt trevligt och mysigt igår. Vi var ett gäng på 10 st som drack lite vin, åt snacks, pratade lite skit och dansade pole (!). Vi satt och mindes gamla minnen och jag skrattade så jag grät åt sjuka intern skämt jag och Mia har. Med lite mindre än hälften av oss tjejer som dansar pole dance/fitness så är det lite oundvikligt att det inte kastas av lite plagg, tipsas om nya tricks och det tas en sväng runt stången. Inga konstigheter bara en vanlig kväll med andra ord.

Jag hade på mig en favorit klänning från H&M trend. Man ser kanske inte så bra men den har fina detaljer på ärmar och axlar.

puss

Kommentarer
Postat av: fifi

Jag är så sugen på att prova pole alltså!

2010-05-02 @ 12:23:41
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0