Just another Saturday

       
       
Det blev ett par glas rosé igår, måste ju fira lite att jag klarat ett år av plugg samtidigt som jag jobbat! Ska firas lite mer med klasskompisarna sista skoldan. Sen är det bara 2,5 år kvar to go då.
Det kändes nästan lite skönt att det regnade idag. Jag hade en dålig natt och jobbiga och konstiga drömmar. Vaknade av att jag spände käkarna så det gjorde förbannat ont. Jag gör det ganska ofta, det känns ibland som om mina tänder kommer att gå av.
Så jag har bara tagit det lugnt hemma, tvättat lite och legat under täcket och tittat på film.
Snart kommer Carro hit och ska skämma bort mig med en ansiktsbehandling. En rätt skön dag faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0