typ om ingenting

Jag mår lite illa, hoppas att det inte är magsjuka bara. Känner mig bara konstig. Klockan är över ett och jag borde sova med tanke på att jag ska upp sex men istället så ligger jag och tänker på allt och ingenting. Tankar ibland, dom kan verkligen vandra iväg. Well well.
Jag såg Dear John igår och det var någon som undrade vad jag tyckte om den. Det var relationen mellan channing (John) och hans pappa som berörde mig. Tyvärr fick jag inte någon större känsla för kärleken i filmen, den var en aning spretig. Den var ingen Notebook och nu ska man inte jämföra filmer, men eftersom filmen är baserad på en novell skriven av densamma så kan man inte låta bli. Men filmen var helt ok, fin och sevärd.
Imorrn ska jag ut på middag och bowla med jobbarkompisarna så nu hoppas jag verkligen att jag inte går och blir sjuk. Nu är det sleep time om jag ska orka upp imorrn.
Sov gott mina vänner

Kommentarer
Postat av: A

Har inte sett Dear John. Ha en bra kväll.

2010-05-26 @ 18:28:18
URL: http://aldreboendesms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0