Midsommar

          
                                                                                 Vår mat!
          
                                                        Två av dom viktigaste kvinnorna i mitt liv!
                        
                                                                     Jag och en sake shot 
          
             
                                                                   Efterrätt! Min var så god
          
           På mig: klänning köpt i Barcelona och smycken från H&M.

Vi bytte som sagt nubbe och sill mot en weekend i sköna Berlin över midsommar.
Vi bokade bord på Sasaya, en favorit bland Berlinborna. Det var ett liten trendkänslig japansk restaurang som stoltserade med flera olika sorters sake och väldigt god sushi! Vi åt både förätt, varmrätt, efterätt och drack vin till för ett väldigt bra pris. Vi fick ett utebord i den ljumma sommarkvällen och satt där och njöt av både maten och staden. Vi hann t.om även se lite av Spanien-Chile matchen på stor tv skärm vid en bar på vägen.
Vi hamnade senare på clubben Watergate där man även kunde sitta ute vid vattnet. Tyvärr fick man inte ta kort där inne men jag säger bara musiken och dj:n!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0