N Y E 2009 & fireworks

 
                             
                     

Nyår. Jag och mina två sys bokade bord på Eken Hilton och hade en otrolig utsikt över stockholm och slussen bron. Fördrink, hummer, musslor och annat av havets läckerheter som lite hör till nyår för att sen avsluta med kötträtt och potatisgratäng samt en efterättsbuffé som heter duga.
 Ett par bord bort satt hela Hamlet ensemblen från stadsteatern, en del av sveriges skådiselit som Gustaf skarsgård, Sven wollter, Jakob Eklund och Katarina Ewerlöf. Så det nya året skålades och dansades in med teaterfolket.   
Med champagne glaset i handen och utsikt över slussens fyrverkerier räknade vi ner. Hel lyckat nyår och en grym kväll, bäst var att vara samlade och fira tillsammans.

På mig hade jag enaxlad fodral från Zara, tycker om att det går ner volanger hela vägen ner, skor weekdays och örhängen gina tricot.          

Kommentarer
Postat av: anna

riktigt fin var du :) kul att kvällen blev lyckad!

2010-01-03 @ 23:10:13
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin kläning, passa dig bra...

2010-01-04 @ 20:42:07
Postat av: Anonym

Den Bästa nyårsafton på länge tack hermanitan för en super kväll!! mucho love /j

2010-01-04 @ 23:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0