Kontraster

Godmorgon finisar, vilken kontrast. Igår kväll började med att jag blev så jävla förbannad. Det var den enda känslan jag kände den stunden. ilska. Men det gick förvånansvärt snabbt över på några minuter och jag kände en lättnad istället, över att jag har turen att slippa bekymmer och att jag faktiskt mår bra. Det andra, det är någon annans problem nu. Ilskan rann av mig på 5 minuter och byttes till glädje. Kvällen började med allsång och lycka på KENT och slutade på Scandic Malmen med gratis drinkar, fina människor och mycket skratt.

Idag vaknar jag och läser att det är kaos i Chile och att de drabbats av en stor jordskalv.
Haiti, Chile det tar aldrig slut. Min farbror befinner sig där på semester just nu, mina kusiners mamma bor där, jag har släkt där. Men det går inte att komma fram just nu.
Tänk vad saker sätts i perspektiv.

Kommentarer
Postat av: hermanita<3

tack gode gud att dem mar bra ...

2010-03-02 @ 17:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0