Mitt 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

En hel del. Jag var bl.a i Berlin och cyklade runt i västkusten.


Har du några nyårslöften?

Jag ger aldrig nyårslöften, men varje år brukar jag sätta upp mål inför det nya året. Det här året står en del förändringar och saker på listan..


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej


Vilka länder besökte du?

Endast Tyskland


Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

22 maj, 24 juni, 5-11 juli och 11 sep


Vad var din största framgång 2010?

Att jag lyckades med det jag tog för mig. Att jag klarar mer och är starkare än vad jag tror


Största misstaget?

Det är nog alltid samma, att jag inte sparat mer pengar


Bästa köpet?

Min Berlin resa o höll nästan på att glömma- mina Acne pistol såklart!


Vad spenderade du mest pengar på?

Shoppade mycket under årets första sex månader. Men har dragit in (måste spara!) mycket de senaste månaderna men kläder och mat spenderar jag mest på


Gjorde någonting dig riktigt glad?

Väldigt mycket har gjort mig riktigt glad.


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Hela Robyn body talk pt 1 & 2 och Oskar Linnros


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Jag har varit mycket gladare. Jag tror faktiskt inte att jag mått så här bra på flera år. Det finns verkligen i n g e n t i n g jag saknar eller vill ha tillbaka. Känns så jäkla bra bara. Blickar bara framåt mot nya spännande mål och på vad 2011 har att bjuda på


Vad önskar du att du gjort mer?

Rest mer


Favoritprogram på TV

The Walking Dead, criminal minds, gossip girl, halv åtta hos mig och Mad men


Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Vaknade upp till en fin sensommardag, jobbade först på dagen och gick sen ut och åt med min familj på restaurang och skålade med drinkar och åt min favorit tårta. Firade senare med best friends på favorit pizza stället


Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Svart med färgklickar. klassisk och trendig samtidigt


Den bästa nya personen du träffade?

Cissan , Johanna o Tina. Annars har alla gamla godingar varit bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0