dan före doppardan

Min dag idag. Jag har varit ledig, brukar vanligtvis jobba in till 23:e men jag har unnat mig låångledigt med start i dag över jul.
Jag har julshoppat dom sista julklapparna och känner mig riktigt nöjd. Jag älskar att ge och hitta det där lilla extra, att göra någon glad. Jag tycker faktiskt bättre om att ge än att få ibland.
Jag har varit och hälsat på min älskade mormor eftersom hon för första gången någonsin? inte kommer att kunna fira jul med oss imorrn pga av en operation. Det gjorde lite ont i mitt hjärta men vi hade en liten minijul tillsammans ändå.
Nu slår jag in dom sista julklapparna och laddar inför uppesittar kväll med film och julgodis!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0