Advents kalender

hittat via ohhellofriendblog.com. (ph. 5 by me)

 

Vackra, lantiga, hemmagjorda och personliga adventskalendrar. Det finns en för alla.

Ni vet ju hur jag är när det gäller julen, det är all in som gäller. Så självklart köper jag mig en chokladkalender varje år, min är den sista på bilden. Godaste chokladen får man alltid i julkalendern. Det är nästan som man vill fuska, bli som barn på nytt och äta upp alla 24 på en gång och sedan stänga igen luckorna och låtsas som det regnar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, visst är det härligt med julen,,känns lite surt att missa allt det där runt om,,det är antingen allt eller (nästan) inget..Skönt att du mår lite bättre..Kram

2010-12-10 @ 18:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0