The rider low boots


Säg hej till mina nya lovers! Det var någon som gissade på Acne admirer men jag valde att slå till på Acnes Rider Low.

Det var kärlek vid första ögonkastet och dom är precis i min stil. Perfekta vardagsklacken vilket gör dom otroligt sköna och bekväma att gå i. MEN det finns ett litet men.
Skaftet. Dom är rätt breda upptill till modellen. Det kanske är en vanesak? Hört och sett att Acnes pistol short även skulle vara breda upptill, stämmer det? Jag tittade på bilder på nätet och dom ser likadana ut på tjejen som på mig och dom beskrivs även som breda i skaftet på hemsidan. Jag kanske vänjer mig. Men jag är lite nyfiken, är det någon av er som köpt/har Acne rider low och hur sitter dom i så fall på er? skulle behöva lite tips.

Jag går runt med dom här hemma just nu och jag blir nästan lite gråtfärdig över tanken på att behöva lämna tillbaka dom haha.
Vilka problem.

Kommentarer
Postat av: Pia

2010-08-25 @ 20:12:08
Postat av: pia

Har både Pistol och Rider low, den sista modellen sitter löst upp till och Pistol är också lite stora, men jag tycker det bara är skönt. Men du vänjer dig med rider low:)

2010-08-25 @ 20:15:47
Postat av: Frida

Sitter faktiskt med mina nya Rider Low på fossingarna just nu. Var och hämtade dem på posten precis och fa-an va fina de är!

Jo, jag tycker också att de är ganska lösa i skaftet men det var även precis vad jag hade hoppats på.

Det vägde mellan dem och pistol short men kände att det var roligare med ett par som inte är lika hypade. Älskar att de är så diskreta med alla fina detaljer.

Oj vad jag babblar på. Ja, vi har gjort ett grymt köp helt enkelt!

2010-09-01 @ 18:31:55
Postat av: Ida

ååh! jag har såna cravings efter ett par rider low. pistols low är grymt fina dom med så det blir ett svårt val att göra här framöver :P

2010-09-23 @ 01:43:24
URL: http://idarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0