blue monday

Jag har känt mig lite som vädret idag. Inte alls på humör, jag inte gjort många knop och känner mig nu rastlös. Det känns som om sommaren redan är över och idag var det dessutom kallt. Jag ska passa på att njuta av min sista semester vecka ändå. Jag funderar även på kräftor, jag fyller år snart och kräftor vore inte helt fel. Jag älskar kräftor och att äta kräftor måste nästan vara det bästa med augusti. Ska se om jag kan bli på bättre humör nu genom att unna mig lite god pasta, glass och en bra film.
kärlek

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja det skulle ta åtta veckor annars man får dom, då är ju sommaren slut=)

2010-08-03 @ 02:04:41
URL: http://cravingforfashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0