end of the weekend

                    
                   
                                                                Zara

Det är nästan så jag längtar till och få använda min fuskpäls när jag ser dom här bilderna. Det har varit en så fin helg, soligt och en massa löv överallt i rött och orange. Hösten kan verkligen vara vacker. Hoppas ni har njutit av vädret, tagit en fika i solen, promenerat med bästa kompisen och snackat lite skit, läst en bra bok, hållit hand med personen som får det att pirra eller gjort något annat som fått er att le.

Kommentarer
Postat av: Sassy

Jag längtar också efter att få använda mina fuskpälsar, det är nog det bästa med hösten.



Det var riktigt tungt för mig ett tag, men nu börjar det kännas lättare.



kram

2009-09-14 @ 11:08:50
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: jessica

sa mysigt med host ..tanker pa hosten nar jag ser dem har bilder a:) kram pa dig vacker

2009-09-14 @ 16:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0