bubblegum

                        
                      
                     
                       Karlascloset.

Jag är en usel bloggerska just nu. Men har varit så mycket på sistone med plugg, jobb och allt emellan.  Hoppas jag finner mer tid nu.

Sov oroligt och vaknade av bankande hjärta. Jag stirrade ett bra tag ut i tomma intet, det är en dag då jag önskade att jag kunde glömma vissa saker, vara ett oskrivet blad och uppleva saker och människor för första gången. Jag vill slippa bekanta mig med mina fiender besvikelse och smärta. Jag vill ha glass för min ömma hals och jag vill vara den där självsäkra tjejen med vinst i blicken och orört hjärta, ska vi byta skor?

Kommentarer
Postat av: jessica

skit cool stil as snyggt!!

2009-09-14 @ 16:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0