Love it when you mix


Dazed and confused october 2009

Jag är SÅ trött. Ögonlocken faller ihop snart, men fasen vad jag har varit duktig. Lämnat in tentan (äntligen e det över, fick skrivkramp o allt var fel), påbörjat nästa veckas uppgift och precis skrivit klart en extrauppgift.
Jag skulle visa dagens, ville verkligen hinna med det. Men det blev mörkt ute, önskar att dygnet hade fler timmar ibland.
Imorgon ska jag på vip shopping på h&m, blir gött med 20%, mingel och bubbel. Ska ni dit? Egentligen borde jag spara pengar till jul men ja, ni vet H&M och jag det är en livsfarlig kombination.
Just det, sen så kommer syrran C hem över helgen! längtar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu e jag på tåget med siktet inställt på dig ;)

2009-10-29 @ 15:27:48
Postat av: Sassy

Gud, vad härligt hon har mixat kläderna!



Ha en riktigt skön helg med syrran!

kram

2009-10-31 @ 15:50:29
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Fina bilder!

2009-11-01 @ 11:35:34
URL: http://www.mikaelaloves.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0