Leopard + gorgeous

ph:random?

Det märks inte att jag fått fnatt på leo va, men det är så jäkla snyggt. Och det finns fina olika jackvarianter ute nu på bl.a Zara och Ginatricot.
Apropå ingenting och allt såhär en måndagkväll som brukar vara bio kväll för en del, jag var på bio i förra veckan och såg Allt för min syster, och det var ett gråtkalas från början till slut. Grymma skådisar, en mycket trovärdig Cameron Diaz och som sagt mycket tårar utan att det blev cheesy eller för hollywood. Det var helt enkelt en riktigt bra film, gå och se folks!
Jag har mest suttit och njutit av min måndagkväll och haft lite egentid med nya Elle som damp ner i lådan och snart blir det västerbottenpaj till middag.

Kommentarer
Postat av: Ani

Brukar inte tycka om leopard men jag gillar den första bilden :)

2009-10-12 @ 19:07:10
URL: http://aramian.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det inne med leo syrran? förresten..skulle vlja ha sett den filmen med dig saknar dig ortoligt mycket loads of love till dig****../jessi

2009-10-14 @ 21:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0