You had me at hello


Jag älskade hur du tittade på mig i smyg när du trodde att jag inte märkte,
jag älskade hur du tog min hand och strök mig över håret
hur du alltid hittade sätt och en ursäkt till att får röra vid mig
jag älskade känslan av att bara vara du och jag i ett rum fullt av människor
Jag älskade hur du alltid gick upp och gjorde frukost till mig hur tidigt det än var
jag var alltid kall och du varm

jag var hetsig du lugn
Jag älskade hur du alltid täckte mig med täcket när jag sov,
Du visste att jag alltid frös.
Du överaskade mig ofta
med saker små jag älskade och saker jag inte visste att jag älskade

Du visste innan jag visste
Du hade mig redan vid hej.

Kommentarer
Postat av: Maharadja

Vilka vackra ord!! Blir alldeles tårögd! Du kommer ha allt detta igen och då är det för evigt! Du är en kalaspingla och en utav det mest underbara och bästa personer i mitt liv! Kramar i massor

2009-10-18 @ 11:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0