From yesterdays night



                 


Lite bilder från igår. Min outfit fick bli den randiga favoriten från h&m och div smycken. Det drack och minglades och det var även några som vågade sig på lite moves på polen (efter några drinkar haha). Jag tipsade Jess om poledans och hon följde med en gång och tittade på när jag dansade och blev hooked. Det är superkul och jätte bra träning så nu har hon köpt hem sig en. Jag köpte mig också en för några månader sen, det var min födelsedagspresent till mig själv. Trevligt var det och lägenhet är jättefin.

Kommentarer
Postat av: The blog of Rebecca Svensson

Snygg outfit måste jag säga. Black n' white! (Y)

2009-11-15 @ 20:09:38
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin du ar halsa dem fran mig!!

2009-11-19 @ 16:09:11
Postat av: Anonym

fin du ar halsa dem fran mig /hermanita

2009-11-19 @ 16:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0