Going back

                                                                 Idag ville jag:
                                                    ha sommar och åka och fiska
                                            dansa mig svettig i en mörk club i Madrid
leva för musiken bära stora ringar i öronen och hänga på små hiphop clubbar i Italien 4 dagar av 7
köra hem sex  på morgonen på en vinglig moppe, se affärerna slå upp för dagen, känna lukten av avgaser doften   av nybakat bröd och ramla i säng efter ett långt arbetspass och festande på napa
                        vara 16 igen och smita ut och tjuvröka och prata om livet                                                           
på en tvåtimmarspromenad med bästa vännen när man egentligen skulle plugga till det där stora provet dagen     
                                                                     därpå
                               sitta i gymnasiebänken igen och dagdrömma bort lektionen
  vara med mitt gamla teatergäng igen och skratta så jag får ont i magen när trötthet tog över och allt spårade ut 
           stå och dansa i en Abbashow i en galen outfit under en stjärnbelyst himmel i 30 graders värme
                              fnittrande smita in på en militärbas i florens med en söt amerikan
                   ligga i mitt flickrum med mina två bästisar och lyssna på Kent och gråta över förlorad kärlek
                                          känna mig oövervinnlig och naivt hoppfull igen
                         vara så kär att mitt hjärta rusar och jag slutar att andas när han tittar på mig
                                sitta och le fånigt och läsa samma sms om och om och om igen
                                                känna känslan att bara vara vi för alltid
                                                     känna hans armar runt mig igen
                                                                     drömma igen.
 

Kommentarer
Postat av: anna

så fint skrivet.

2009-11-10 @ 07:43:04
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: Maharadja

Underbara du, väldigt fint skrivet! Har själv vandrat längs Memory Lane under några dagar. Va kul vi har haft! Många resor, människor som kommit och gått, If-I-was-a-bird-snack, Juicychics, Mu & Bu, Bash - Madrid (Vodka y limón)... Mer ljuva minnen kommer det att bli! Säger som Tiger i Nalle Puh, Den bästaste bästa vännen e du! Kramar i massor

2009-11-10 @ 13:36:34
Postat av: Jenny

SV; Leggingsen kostar 399:-

Jag spanade in dom igår men tyvärr fanns inte min storlek :( Hoppas du har bättre lycka!

2009-11-10 @ 18:43:38
URL: http://matchless.webblogg.se/
Postat av: Classy

Haha, nej de är riktigt trist egentligen. Tror nog mest folk gör det nuför tiden pga. att det är en "tradition" och alla presenterna! Men det skulle de nog aldrig erkänna :P

2009-11-10 @ 20:09:05
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/
Postat av: Samantha

Sounds like a blizz.

2009-11-10 @ 20:30:50
URL: http://samanthaisgoldy.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Sv: Dom är skit snygga, men dyra ca 1100$.

2009-11-10 @ 20:46:47
URL: http://charismatic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0