Bang bang

         
           
                
                       
                                          
         
          tfs via littleplastichorses

Jag blir lite sugen på och klippa lugg igen när jag ser Jameela Jamil. Saknar mitt hår lite när jag ser bilderna, jag hade precis lika för något år sedan, långt mörkt och lite längre lugg. Vad tycker ni om lugg egentligen? Jag kan tycka att det är lite tidskrävande och hålla efter och jobbigt när det växer ut, annars  är det fab.


Kommentarer
Postat av: Maharadja

Du e så himla snygg i lugg!! Passar ditt vackra ansikte utmärkt men gillar din frilla du har nu jätte mkt. Krams krams

2009-11-18 @ 14:35:16
Postat av: Anonym

jag alskar lugg har just klippt om den kommer nog ha evighteslugg :)/hermanita<3

ps:lugg passar oss ;)men du ar lika vacker i din page!!

2009-11-19 @ 16:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0