Would you erase me


Satan, jag har ingen försäkrings papper eller kvitto på kameran då jag fick den i present. Kan inte längre fråga efter kvittot heller, och det kostar ungefär lika mycket pengar att laga den som att köpa en ny.

Har ni något bra förslag på kamera, som tar grymma bilder och inte är alltför stor? Behöver inte vara så avancerad heller för den delen.
Idag vill jag försvinna bort från mina tankar och denna värld. Göra mig liten som en älva, så ingen kan nå mig, för alltid borta, för alltid barfota i ett daggvått gräs, för alltid fri. Önskar man kunde fly sig själv ibland eller radera minnen. Minnen klick- erase. För alltid.
Precis som i fantastiskt fina favorit filmen Eternal sunshine of a spotless mind.



Kommentarer
Postat av: Sassy

Nä? Ingen bra dag? Hoppas du kan vila huvudet lite och hämta ny styrka!



Jag har tyvärr inga bra kameratips, jag kan inte så mycket om varken kameror eller foto...



Tack snälla för din gulliga kommentar, jag blev så glad! Och Wolverine måste du se!

2009-05-13 @ 22:06:29
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0