Metallic berry outfit

Jacka i silver metallic från H&M, Linne och svarta tights H&M och smycken blandat.

 

Det här hade jag på mig i måndags.
Har pysslat runt lite bland mina lådor och saker. Har mycket fint och mycket minnen, älskar att ta upp gamla fotoalbum och titta i dom. Idag hittade jag mina gamla dagböcker. Dom är som vackra små konstverk, jag minns att jag älskade framsidan som hade en lite sorgsen flicka avtecknad, lite åt animé stuket, dom doftar också! Lukt blad, rosen blad.
Nu är det criminal minds.

 


Kommentarer
Postat av: Åsa

Söt outfit :) Kika gärna in min blogg :)

2009-05-15 @ 11:22:34
URL: http://fashioninseptember.blogg.se/
Postat av: jessica

sa vacker du ar !! vart kopte du jackan? var det dividesd hm? hermanita!!puss

2009-05-22 @ 16:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0