Madicken

                               
                           

Vi hade gårdsfest på jobbet med Astrid Lindgren tema. Men är inte direkt bortskämd med maskerad eller utklädnad när man är vuxen så det är alltid lika roligt när man får tillfälle.
Jag fick var min absoluta favorita astrid person, Madicken.
Älskade Madicken när jag var liten. Såg den många många gånger och jag minns att jag och mina systar och kusiner alltid satte ihop våra egna pjäser om Madicken och Lisabet och spelade upp dom för våra föräldrar.
Det är något drömskt och idylliskt över filmerna tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Sassy

Åh, vilket roligt tema! Jag älskade också Madicken som liten och jag brukade leka att jag var hon och min syster var Lisabeth!



Det är över huvud taget för lite temafester i mitt liv!

2009-05-30 @ 11:53:58
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0