M-M

 hellow, sitter och jäser efter middan, blev inget bloggande igår. Vi åkte rätt tidigt in till sjukhuset för att min mormor blev dålig. så vi var hos henne hela dan, ni vet hur akuten fungerar, men hon fick jättebra och snabb hjälp.
Hon är tack och lov på bättringsväg, det var mestadels uttorkning. Min fina kära mormor.. Känns konstig att se henne där i sängen, liten, skruttig och dålig. Hon var min klippa och tog hand om mig när jag var liten, jag var med henne när jag inte hade börjat förskolan ännu och jag kommer ihåg att ett par veckor varje sommar fram till tonåren spenderades hos m-m. Min mm.
Livets gång. Det är svårt när det är nära och kära.

Måndag igen, snart är det sommar! idag var det hot hot hot. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0