Life is now



Kavaj och solisar gina tricot. Lacktights Nelly.

Väntar på att min kamera ska bli klar på lagning! Längtar, photoboot får medans göra sitt jobb.
Hade världens migrän imorse, kunde knappt stå. Men efter en välbehövlig vila och sömn så gick det över. Tror att det blev värre än vanligt eftersom jag sovit så lite sista dagarna. Kände mig helslut igår men har nu laddat om.
Imorgon är det fest!
Och idag blev det en lång mysig middag ute i solen med bästa vännen sen belönade vi oss med varsin marängsviss glass på donken.

Kommentarer
Postat av: Anonym

läser du mogis.se blogg?

2009-06-13 @ 21:20:26
Postat av: Veronica/Verily

Sv: Mogi? nee den känner jag inte till tyvärr?..

2009-06-14 @ 13:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0