One day it will be over


flickr/thegypsyand the drifter


Det är så tråkigt att inte ha kamera. Måste fixas fort, kom i och för sig på att jag har photobooth, får ta och prova det. Så i brist på kamera så har det tyvärr inte blivit några bilder på mig och outfits.
Det är snart sommar och det känns hoppfullt, roligt och spännande. Det känns som om livet har mycket att erbjuda, det är lätt att glömma det när man har hjärtesorg. Alla erfarenheter berikar en och får en att växa, hur svårt det än känns för stunden speciellt med kärlek så vet man att tiden läker och att vi människor är fantastiska varelser som oftast lyckas komma ut på andra sidan, om än lite klokare, finare och starkare.
Det är sommardagar med sol, skratt och människor man älskar som påminner en om hur underbart livet är och hur härligt det nog ändå är trots allt. Och kärlek är svårt, ibland snårigt och ibland smärtsam, men mest underbar och värd allt.

Kommentarer
Postat av: elina

Hej, jag har nyligen gjort en ny blogg, med bara fotografier. Jag är ung och vill gärna veta vad du tycker om bilderna, ta en titt! Kram , elina

2009-06-03 @ 22:04:13
URL: http://nilssonelina.blogg.se/
Postat av: Victoria

Älskar bilden med bubblorna, så härlig.

2009-06-06 @ 19:50:43
URL: http://victoriaboije.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0