Broken heart




Kärlek.
Har du någonsin älskat så mycket att det får dig att gråta
Man gråter tills man inte kan andas, sen finns bara smärtan kvar.
Jag visste inte att det var möjligt att älska så mycket så man tror att hjärtat ska sluta slå.
När jag är kär så kan jag inte för sekund tänka mig hur mitt liv skulle vara utan den personen.
Men innerst inne så vet jag att jag egentligen saknar något jag ville ha, men som inte alltid fanns och som jag inte alltid fick. Men vi upplevde, vi delade och vi älskade, som det inte fanns en morgondag.
Det gör ont att få sitt hjärta krossat, lämnat, sviket.
och ibland känns det som om jag ska kvävas av mitt eget hjärta.
Ibland känner man för mycket, smärtan, när jag låg i min säng inatt så trodde jag att jag skulle vara tvungen att väcka någon, för att tala om att jag nog dör nu.
brustet hjärta
det är som att dö fast lite lite i taget
en del av hjärtat dör

Kärlek
Men så är man där igen och det lika underbart
Jag känner, jag gråter och jag älskar så därför finns jag
Nog ska det vara så, det ska skaka oss från grunden
och ibland är det en risktagning
att ge sitt hjärta till någon bara för att kanske finna att den inte kommer ge sitt hjärta till dig
Nu sitter jag och bara väntar, väntar på att det ska gå över, på att smärtan ska gå över.
När går den över?
Men jag valde kärleken och nog är den värd den här smärtan
Jag valde att hoppa och ta risken. 
Och det är så lite livet är, man vet aldrig vad som ska hända.
Den största lyckan och den största framgången innebär dom största riskerna.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0