Festival

                   
                  
                     
                   
                  
                   tfs via knightcat

Imorse åkte C till Hultsfred. Skithärligt, och alla band som spelar! avis. Men samtidigt nu åkte hon och en kompis bara, sist hon åkte till Roskilde var dom åtta stycken ungefär. Jag har läst om våldtäkterna som varit på Arvika, så hemskt. Jag förstår verkligen inte grymheten och osäkerheten hos människor. Så därför blev jag lite nojig innan hon åkte. Men hon kommer ha det bäst som vanligt och jag ska försöka att inte oroa mig.
Jag börjar bli gammal känner jag haha, istället för att tänka, band, öl, vänner, lera, fest, skratt och gemenskap så tänker på risker och olycksfall direkt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

härlig blogg du har :)

kika gärna in på min med;

http://annebertelsen.blogg.se

ha en fortsatt bra dag!

2009-07-07 @ 16:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0