Buenas

Godmorgon!
 eller ok jag gick upp för ca 3 timmar sedan men ändå. Söndag igen, man borde vara ledig tre dagar. Jag hinner inte göra någonting på 1 och en halv dag. Söndag kväll räknas inte riktigt tycker jag...men så är jag en person som har lite svårt att slappna av. Måste bli bättre på det, och sluta stressa.

Såg Valkyria i fredags riktigt sevärd! Nu är det bara 5 filmer till jag vill se.

Har annars avnjutit en god frukost och hunnit titta igenom mitt fadderskap/Världsförälder och funderar på att ge mer pengar och ta mig an ett till behövande barn/by. Man ger så lite och dom får så mycket. Just nu ger jag genom Unicef och Världsföräldrar.
Annars blir det nog en promenad snart och en snabbvisit på H&M för att hämta ut ett par tights jag la undan. Måste bara rek er att checka in H&M trend just nu. Så mycket snyggt! Dom brukar ju alltid ha massa guldkorn men mer nu än vanligt tycker jag. Massor av snygga oversized kavajer, sammet, byxdressar mm. Check. Nu ska jag ta min värkande kropp ( träningsvärk) och masa mig ut.
Ikväll soffan, god middag, popcorn och film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0