Dress you up in my love- madonna 09




Time of our life.
Vi var fem tjejer på vift som började på Liseberg. Jag älskar berg och dalbanor dom är ju fanimej bäst. Jag skrek och skratta så att tårarna sprutade.
Vi fick regn på oss, köpte ponchos och det gjorde oss absolut ingenting. Vi blev ändå dyblöta på vattenbanan, vi var lyckliga ändå. Vi sicksackade mellan karusellerna som barn på nytt. Sen begav vi oss till konserten, Vi stod väl en max 2 meter från scen och det var ingen tryck, vi drack öl och cider, det regnade igen, vi blev skitblöta igen, vi råkade lämna in våra ponchos på effekt förvaring, (Jag vet säg inget) men vi dansade oss lyckliga, sjöng för fulla halsar och insöp atmosfären.
Vi hade en underbar intensiv heldag på Götet som lämnar många fina minnen. Det var lite magiskt och stort att se ens stora barndomsidol så nära!
Madonna liksom. Lycka!

 

 


Kommentarer
Postat av: Maharadja

Magiskt! Är så himla glad att jag fick gå!! Stackars satar som missade! Avundas dig som stod bättre till än jag!

Hoppas du har det topp på jobbet idag!

Kramar i massor till dig min bästa vän!

2009-08-12 @ 09:56:33
Postat av: Maharadja

By the way, uggle-tröjan satt ju riktigt snyggt på! Du bär upp den till max!

Kram kram

2009-08-12 @ 09:58:00
Postat av: Sassy

Åh, vad kul du måste ha haft det!

Balder är det bästa på Liseberg, älskar den och åker den jämt massor av gånger!

2009-08-13 @ 12:36:21
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Anonym

syrran kan du skicka den bilden med game over till min mail :) puss

2009-08-13 @ 19:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0