Greatest day

Jag hade den bästa dagen på länge, länge igår!
Hela dagen var stört kul. Jag ska ladda över korten men jag är heldöd idag.
Ska slappa med film och glass nu med syrran som åker hem igen imorrn. In i det längsta och sista så fick hon ledigt från jobbet för att kunna se sin idol Madonna. Vi hade ju biljetter sen länge och ville verkligen inte behöva sälja hennes.
Men allt klaffa och vi fick en heldag i Göteborg! Jag har skrattat så jag gråtit, skrikit och sjungit så jag blivit hes och dansat mig blöt i regnet.

Imorgon börjat allvaret igen och min semester är slut för den här sommaren. Har en otrolig jobb ångest, men men. Back to work och rutinerna, hösten-välkommen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack vacker för en så fin dag ..jag har nog inte varit så lycklig på länge älskar dig!!



//hermanita

2009-08-11 @ 00:19:47
Postat av: Sassy

Åh, vad kul att du hade en sån underbar dag!



Det ska bli kul att se kort sen!

2009-08-11 @ 19:15:47
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0