Saturday you can never get enough

                   
skor Converse, CC tee-melba, jeansväst Monki, Wayfarers solisar och jacka H&M.

Idag njöt jag av sol, glass och middag ute i solen. Hade på mig ett par fina  bruna chloé inspirerade kilklacks skor ifrån H&M, tror ni vet vilka jag menar, men dom dödade mina fötter efter ett tag. Dom är stenhårda och jag gick till slut som en anka. Min sys tyckte synd om mig så vi sprang in på NK. Nu skulle jag ändå köpa ett par nya converse men det blev snabbare än planerat. Jäklar vad ont jag hade i fötterna och vilken befriande känsla att glida i ett par platta bekväma skor! Ska ge H&M skorna en chans till, funkar det inte blir det till och sälja dom tyvärr, hur snygga dom än är.
Annars blev det en välspenderad lördag med dans, fika, glass, shopping och middag.

Kommentarer
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get.

vill man va fin får man lida pin ;) d e så jävla sant. kanske hjälper att gå in dom lite?

2009-04-04 @ 22:13:34
URL: http://sophys.blogg.se/
Postat av: Sassy

Vad snygg du var, skitfina kläder! Och det är så snyggt med bilder där bakgrunden är suddig och motivet är tydligt!

2009-04-06 @ 14:25:58
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: jessica

fina stil:)

2009-04-08 @ 13:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0