Sunny flashback

                    
Bild: repris från förra sommaren.

Längtar till jag kan ta fram mina gladiatorsandaler nu! Linne från American vintage och shorts och sandaler från H&m.

En sommar tillbakablick. Vår, vår, vår, tittar på gamla sommarbilder och längtar till barbent och lätta plagg.
Kom hem för en stund sedan från en diskussion om modebloggar. Intressant och väldigt trevliga tjejer, fick med mig hem ett gulligt påskägg på köpet.


Nu missar jag greys här. Ses om en stund om inte imorgon ni fina.

Kommentarer
Postat av: eelina

sv: ja det har jag , tackar! :)

fin blogg!

2009-04-02 @ 06:45:13
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/
Postat av: jessica

vad fin bild ar de du sys? puss

2009-04-02 @ 14:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0