Neverboring

                 
                  
Kate Moss for Topshop s/s 09

Jag gick upp fem idag, öppnade på jobbet och åkte från D. Mina ögon kliar och jag känner mig lagom seg. Men det är fredag och helg! Faithless duon spelar på Berns ikväll, planerat att gå och dansa benen av mig till grym musik, men just nu är jag inte är taggad för ett öre. Men man vet aldrig, kanske orkar jag ändå efter en dusch, sminkning och partyoutfit. Time will tell hur den här fredagen slutar, annars "tråkar" jag hemma med gott sällskap och film. Powernaps har aldrig funkat för mig, hur gör man? känner mig helgroggy när jag sover mitt på dan. Ska man sova 20 min? 10 min? hur gör ni?
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0