Glad påsk



                                

                                

Fick ett jättestort ägg av pojkvännen, fylld med ett kilo godis och hanky pankys! Han är bäst.
Jag ser nu att mina ögon fortfarande är lite svullna från igår, jag hade helt ärligt en skitdag igår. Jag kände mig så låg och hopplös att det skrämde mig lite. Ni vet såna dagar man bara vill ligga och ta på tystnaden, man vill bara bort, långt bort där ingen kan hitta en. Det är svårt att sätta fingret på vad exakt det är men ibland är det bara livet. Ibland är det bara skit. Det är då det känns som finast att ha någon som bara håller om en och viskar att allt ska bli bra.

Idag är det bättre och jag huserar med familj, godis och spel.
Glad Påsk!

Kommentarer
Postat av: Randy

Vilket stort påskägg!

2009-04-12 @ 14:31:18
URL: http://randys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0