Tre stil epoker

           

          
 
          
Jag och mina vackra vänner från maskeraden i Lördags. Det var lite kul för att av en liten slump så var vi alla tre klädda i tre olika tidsepoker, Mia-flashdance sköna 80-tal. Nilla som hippie 70 tal, hade dom snyggaste vintage solglasögon jag sett på länge. Och så jag helt klart Jackie O inspirerad. Tog en gammal H&M klänning, knästrumpor från Falke, mycket mascara, lite lösögonfransar, syrrans vintage väska och farmors gamla handskar så var det klart.

Jag drack min flaska vin, minglade lite men det blev tidig hemgång.
Hade jobbat och sen suttit barnvakt hela dan, men jag älskar att klä ut mig så när tillfälle ges. Även om jag i och för sig rafasade ihop något sista minuten. det blev bra ändå tycker jag. Glamour and beauty.

Nu ska jag sätta mig framför idol.

Kommentarer
Postat av: sassy

Shit, vad fin du var!

Du passar verkligen i den stilen!

2008-09-29 @ 20:35:35
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: HannahSthlm

Härliga bilder! Kul att spexa till det lite ibland;)!

2008-09-29 @ 23:08:29
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0