I took the morning off

          
 
        

       
Dagens. Chinoaktiga byxor från Monki som hänger i grenen, Linne H&M, halsduk? och mina nya skor jag köpte i förra veckan. Älskar dom, mina "kängor" från Wedins. Gör att jag ser längre ut utan att få ont i fötterna.

Idag har jag suttit och läst och ätit massa vitkålssallad, mer känt som pizzasallad, det var typ min lunch. Nu ska jag dra mig till D, sen blir det lite film och fyllda paprikor. Me like fyllda paprikor speciellt dom hans mama gör. Så idag kilar jag förbi mami hans.

Kommentarer
Postat av: mini

tack för din gratulation till min lille villiam :) så snygg du va, grym stil! mini

2008-09-30 @ 21:40:16
URL: http://mamamini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0