I feel as I've taking on a challenge

Det är ju nästan varmt ute, jättehärligt väder. Dags och dra sig ut en stund. Jag är ledig idag och imorgon verkar det som.
Måndag kväll/natt var minst sagt intressant. Mycket intressant. Men det är nog ingenting för mig...jobba natt alltså. Men lite spännande var det. 

Jag sov mig igenom halva dagen igår därav inget bloggande. Idag känner jag en fruktansvärd saknad. Efter en person som gjort en stor skillnad i mitt liv, men som av många anledningar inte kan stanna kvar (på samma sätt). Vi får se.

Men jag får säga som Hibbs. Nästa gång är det för alltid.

Jag är en drömmare men vad händer när man vaknar?...
Jag hoppas och fortsätter hoppas. 
Nu ska jag ta en dusch och komma igång, måste ringa Apple och annullera ett köp, är för övrigt lite trött på dom. När man beställt har det tagit lång tid även om de lovar 24 h leverans och sen hittar dom inte adressen. Nu tog det så lång tid att beställningen jag gjorde inte längre är aktuell.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0