when autumn leaves start to fall



Kappa är en gammal från H&M, väska från Lindex, Ny mössa från Indiska, mjuka stickade tights med knappar längst ner (nya) från Monki. Och så mina lovers såklart, Wedins.

Tog en promenad ute efter ännu en Arbetsintervju och lunch på Karolinska. Det är så vackert ute nu, med alla höst färger och löv som flyger omkring. Nästan romantiskt. Gick mest och sjöng för mig själv

Smällde precis i mig 2 skålar Häägen Dazs glass som min kära bror köpte med sig när han kom på besök. Powerwalk någon?

Kommentarer
Postat av: Maharadja

Hej hopp!

så hur mås det denna tisdag?

Va är det för jobb som du sökt?

Jätte söt kappa och väskan är dö fin!

Bamsekram

2008-10-14 @ 09:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0