Don't look back in anger (I heard her say)

Kom hem från jobbet för en halvtimma sedan och har hunnit läsa igenom lite bloggar samt smällt i mig två varma mackor. Har rysligt ont i ryggen, måste utnyttja mitt presentkort hos Axelsson massage snart, eller så kan jag "utnyttja" min fina vän Nilla som pluggar till massus.
Ne här blir ingenting gjort, ska ta och fota dagens kanske innan det blir alltför mörkt. Ska ta och baka lite cupcakes också om jag orkar. Med massa härlig glasyr.
I morse ville jag inte vakna alls, jag snooza och snooza tills jag fick tvinga min kropp och främst min hjärna till att gå upp. Usch ryggigt, vill helst bara ligga under en filt med varm chailatte och tända ljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0