Cinnamon rolls

Kom hem för att par timmar sedan från jobbet, så rolig lördag dag har jag haft. Nu har jag tagit en varm dusch och känner mig piggare, så jag tänkte baka bullar. En riktig bullmama som bakar de godaste bullarna. Bara det att jag är sämst på bakning..
Men det är kanelbullensdag och jag är sugen, så här ska bakas när syrran kommer hem med ingredienser.
Senare ikväll får man ser vad man hittar på.

Förresten är det bara jag som tycker den lilla killen i idol som ser ut som tolv är coolast i idol? Egen stil, eget race.

Kommentarer
Postat av: Sarah Giercksky

Jag har lagt till dig nu, så lägg till mig :)

2008-10-05 @ 14:56:27
URL: http://sgiercksky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0