Bla bla bla

Varje måndag lovar jag mig själv att ta tag i träningen, jag ska. Jo jag ska. Sen så kommer massa annat upp. Lite serier, vänner, fika, dåligt väder, ursäkter, ursäkter.
Jag känner verkligen hur min rygg säckar ihop, har sjukt ont som en gammal tant bara för att jag har svag rygg.
Saknar faktiskt dansen en hel del, dansade i flera år, Afrostreet, Hip hop/ Ragga, Street, Dancehall och salsa, riktigt flitig var jag. Känner nästan inte igen mig själv. Sen la jag bara av för ungefär 2 år sen. Men nästa vecka hakar jag på igen. Vi börjar med salsa. Dans är en grym sport.

Nu sitter jag och kämpar med att hålla kvar mina linser i ögonen. Jag har så extremt torra ögon så antingen så fastnar dom i ögonen, slickar sig fast och blir röda eller så sitter dom plötsligt på kinden. Har ni något tips för en blindo med torra ögon? Vad ska man göra, ska man köpa dom där dropparna dom gör reklam för på tv? är dom bra?


Kommentarer
Postat av: emma

ja absolut:) fast visst skulle det vara härligt med lite fin höst med sol och varma färger och sen en kort vinter bara någon vecka eller så över julafton typ :P

haha det är ju liseberg:D går inte att bli annat än härlig bild :P

2008-10-14 @ 08:35:15
URL: http://emmariah.blogg.se/
Postat av: Sassy

Hoppas du kommer igång med träningen, det är ju så skönt när man väl är igång!



Förresten, var det nyligen du köpte din fuskpäls?

2008-10-14 @ 09:32:03
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0