Idag, enkelt



Tröja från Monki, Halsband med olika kedjor från Joy, Hatt Topshop, Leggings H&M och Mcboots Second hand.


Idag fick det bli enkelt och bekvämt. Somna tidigt igår men är ändå trött. Jag blir som en gammal mormor om vintrarna med noll energi. Ska titta på Greys A nu (hjälp är det redan onsdag?!) och dricka varm chocklad.
Det är många utförsäljningar på gång, Carin Wester, Weekday mm. Mycket shopping, lite pengar.
Skulle ta mig till Peaks utfösäljning då jag blev tipsad om mycket billigt i form av värmande fleece, skid- och jackor, men det är så långt och åka när man inte har bil! Får se om jag hinner förbi imorgon.
Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

sjukt snygg outfit! ;)

2008-11-27 @ 21:23:12
URL: http://justmeemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0