Design for a good cause


Jag är fadder genom Rädda Barnen och fick nyligen hem deras katalog Design för barns rättigheter. I den finns jättefina saker och vissa av dom är bara specialutgåvor gjorda endast för Rädda barnen.
Som de här IIustrationerna gjorda av Cassandra Rhodin tycker jag är grymt snygga och väldigt fashion. Skulle göra sig bra på min vägg. Alla är signerade och numrerade och kostar 900 kr/st. Det bästa av allt? 772,31 kr går till RB.
Bra present och en god handling för barnen.


Kommentarer
Postat av: Maharadja

Skönt och se att mycket går till ändamålet för en gångs skull!!! Ofta så är det bara runt en tia. Rätta takter säger jag!!

Hur mås det annars??

Kramelikram!

2008-11-19 @ 15:07:26
Postat av: jenny

köpte du dom?

2010-11-10 @ 15:45:37
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0