Timemachine

Är hemma efter en lång dag ute och har fastnat framför en random film på ettan som heter time machine, nu är jag fast och måste se klart. Efter jobbet gick jag som sagt och mötte upp D, sen åkte vi till tatueraren. Oh det ska bli så spännande, imorgon gäller det. Har frågat och retats lite med han; "är du verkligen inte nervös?" min stackars babe. Motivet finslipades lite idag men jag antar att det blir ytterligare ändringar imorgon innan tjejen sätter nålen. Kommer bli jättefint då det är symboliskt och personligt motiv, inget plotter. Sen var vi ut till Farsta centrum och åt och shoppade lite. Jag hade tänkt hålla i och spara undan lite pengar den här månaden, men lite kommer jag unna mig. Köpte dom fina galdiatorsandalerna med liten kilklack från Din sko, känner på mig att det kommer bli ett välanvänt par denna sommar. Nu ska jag titta klart på filmen. Lägger upp dagens senare eller imorgon.
kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0