This is me

image292


image293image294
Underbart väder idag, var och trimmade till luggen och köpte den fina ljusblå bikinin (ändå) till slut. Den med prickar jag visade förut. Det blir ju en del beach häng nu när jag åker, det är en underdrift att påstå att det kommer bli så skönt att komma bort ett tag. Händer lite galna saker just nu, saker jag inte förväntade mig alls. Men sanningen kommer ju alltid fram till slut. Jag är en av dom som tror på karma. Så jag kan bara vara det bästa jag kan vara.

Idag har jag på mig: Blommig topp från Hm
Kjol under från Indiska
Skoletter Din sko
Min stora bag från Lindex och gammal jeans jacka.
Nu ska jag äta lite middag, spaghetti med köttfärsås, funkar alltid.

Kommentarer
Postat av: maria

Jättesnygg jeansjacka :)

2008-05-10 @ 22:52:30
URL: http://marialundqvist.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0