Scarlett johanssons skiva

image315

Talangfulla och vackra Scarlett Johansson har ju gjort en skiva med Tom Waits covers som heter "Anywhere i Lay my head", jag + syskon blev så klart jättenyfikna på hur det lät, har ju bara hört henne nynna och sjunga lågt i Lost in Translation. Så min sys letade upp en låt på youtube och så lyssnade vi, och det lät för taskigt. Först trodde jag att hon skämtade, det låter bara som hon brölar utan känsla eller ton för musiken hon sjunger. Tom Waits är kanske och ta sig vatten över huvudet, han är ju i sig en väldigt själfull och tung sångare. Så tyvärr, Scarletts stämma är nog inte min melodi, jag håller mig till filmerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0