Paj och juice

God morgon, sitter just nu framför datorn och äter spenatpaj som min D kom förbi och lämnade till mig igår, min favvo paj som hans mama tillagar, och dricker brämhults juice. Det är min frukost, gott värre. Ska snart gå jobba och sen ska jag möta upp D på stan. Han ska tatuera sig imorgon och jag är sjukt nervös fast det inte ens är jag som ska sitta där haha. Det är hans första så det blir spännande. Så vi ska gå förbi tatueraren idag och lämna bild, äta, shoppa och bara njuta av dan. Det blev ju inte alls bra med uppdateringen igår, bloggen "försvann" och det gick inte att logga in på publishme. Jag hoppas att det inte blir några problem idag. Vad ska ni göra idag?
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0