New face

Kom precis hem och känner mig så seg och oljig, glömde och berätta att sist jag skulle gå på ansiktsbehandlingen så blev den inställd i sista stund. Så idag hade jag ny tid, så efter skolan drog jag till NK och är nu klämd och en aning oljig. Jag blev tack och lov inte så röd och svullen, har en fin hy som bara behöver rätt produkter. Jag måste bara bli bättre på att ta hand om min hy, är slarvig med solskydd, masker och rätt rengöring (hm). Har en vanlig rengöring från Nivea som jag tycker funkat bra. Men det kommer bytas ut mot lite Dermalogica produkter nu. Är lite bortskämd med att jag aldrig haft problem med finnar (peppar peppar), och ser yngre ut än vad jag är så då slarvar man och glömmer bort att underhålla. MEN nu är det ändring på det. Så brukar jag alltid säga första dagarna precis som med träningen, jag tränar maniskt ett par veckor och sen förfaller det liksom lite i taget. Usch det här med själv disciplin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0