Lägenhet

Nu tar jag en paus från mitt redigerande, är så less, hur lyckas man liksom radera bort allt? Jag brukar i och för sig lyckas med det mesta, suck nåja det är inte hela världen. Jag lär mig mer och mer om kodmallar i alla fall, får tänka lite positivt. En sak stör mig dock och som jag inte har en aning om hur jag kommer lyckas ändra på det är att min reklam har lagt sig bakom själva bloggen. Om ni tittar så ser ni vad knäppt det ser ut. Vet inte varför det blev så? Får väl kriga med det.

Så till något annat, idag efter jobbet var jag och tittade på lägenhet, den var rymlig, med väldigt stort sovrum (garderobsvägg var det första jag tänkte) och generellt luftig och med bra planlösning. Problemet var dock att den var rejält sliten och nedgången, renoveringsobjekt i all ära men det lönar sig kanske inte att måla, lägga golv mm när man ändå ska flytta inom 2-3 år. Det är nämligen ett kortidskontrakt. Pengamässigt och tidmässigt lönar det sig inte. Får nog fundera lite över natten, måste svara innan 11.30 imorgon om jag ska ha den eller inte.

UPDATE: Har försökt posta det här inlägget  i 3 timmar! Less.

Kommentarer
Postat av: Sabrina Tonårshäxan

duu, hur får man sin infotext under bilden? :/

2008-05-27 @ 03:01:18
URL: http://sabrina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0